Kargo & Teslimat

 

KARGO & TESLİMAT

www.onderozsoy.com.tr'de Siparişleriniz alındığı sıraya göre en hızlı şekilde hazırlanıp kargoya teslim edilmektedir. Teslimat süremiz Türkiye'nin her yerine *2-5 iş günüdür

Tüm Alışverişlerinizde KARGO ÜCRETSİZDİR.

 Anlaşmalı kargo şirketimiz Aras ve Sürat Kargo'dur ürünleriniz Bu Firma üzerinden gönderilmektedir..

 

 

KARGO & TESLİMAT - HAKKINDA sıkça sorulan sorular?

 

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

İnternet mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz, size Aras kargo güvencesiyle ulaştırılmaktadır.


Yurt dışına veya KKTC'ye sipariş gönderimi yapılıyor mu?

Yurt dışına veya KKTC'ye henüz sipariş gönderimi yapılmamaktadır.

Resmi tatillerde teslimat yapılıyor mu?

Resmi tatillerde Aras kargo teslimat yapmamaktadır.


Aras kargo haricinde başka kargo şirketi ile gönderim yapabiliyor musunuz?

Şuan İçin Sadece Aras Kargo  ile çalışmaktayız.

 

Ürünlerim nereden kargoya veriliyor?

ÖNDER ÖZSOY sanal mağazadan almış olduğunuz ürünler , İstanbul/ Şirinevler'de bulunan lojistik depomuzdan sevk edilmektedir.


Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiği zaman size bir Bilgilendirme sms gönderilmektedir. Bu sms içerisinde yazan kargo takip numarası ve sms içindeki linkten olduğu gibi ayrıca kargonuzu onderozsoy.com.tr üzerinden Kargom Nerede Bölümünden de  takip edebilirsiniz.


Sipariş teslimatında adreste yoksam ne oluyor?

Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa ,Aras kargo belirtilen adrese ikinci bir uğrama yapmamaktadır. Bu durumda kargonuzun bulunduğu şubeyi ziyaret ederek kargonuzu teslim almanız gerekmektedir. NOT: 3-İş Gününde Şubeden Teslim Alınmayan Kargolarınız Geri Dönmektedir. 0850 255 17 96 nolu destek telefonlarımızdan bizimle irtibata geçebilirsiniz.

 

Ürünümün teslimat tarihini nasıl öğrenebilirim?

Ürününüzün teslimat bilgisini 0850 255 17 96 nolu destek hattımızdan öğrenebilirsiniz.

 

Paket hasarlı geldi teslim almalı mıyım?

Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili  0850 255 17 96 nolu müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz

 

Aras kargo şubelerine ulaşamıyorum ne yapmalıyım?

Aras kargo Müşteri Hizmetlerinden 444 25 52 ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

Yada 0850 255 17 96 numaralı destek telefonumuzdan bizimle irtibata geçebilirsiniz.

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR