İptal & İade & Değişim

 

 

 

Değişim İşlemini Nasıl Gerçekleştirebilirim?

1- Değişim işlemlerinde öncelikle 0850 255 17 96 nolu DESTEK HATTI mızdan talep oluşturmalısınız

2-  Satın almış olduğunuz Ürünün Değişiminin onaylanması için ürün tekrar satılabilirlik halini korumalıdır.

(Tadilat işlemi görmemiş, kullanılmamış, kirlenmemiş, yıkanmamış, ütülenmemiş ve üzerine koku sinmemiş)

 olması şartıyla Değişim süresi fatura tarihinden itibaren  "7 GÜN"dür.

3- Değişimini yapmak istediğiniz ürünleri faturası ile beraber, fatura üzerinde bulunan Adresimize anlaşmalı olduğumuz kargo firmamız Aras Kargo aracılığıyla Kargo Ücretini Ödeyerek göndermeniz gerekmektedir.

4- İlgili ekibimiz gönderdiğiniz ürün ve verdiğiniz sipariş doğrultusunda değişim işleminizi gerçekleştirecektir.

 ''Not: kargo hizmeti ve kapıda ödeme hizmeti farklı hizmetler olup ayrı ayrı ücretlendirilmektedir ''


 Not: Abiye, Aksesuar,İndirimli ve Outlet ürünlerin iade/değişim işlemi yapılmamaktadır.

 

 

DEĞİŞİM & iptal & iade işlemlerinde - Sıkça Sorulan Sorular?

 

Ürünlerde Değişim Süresi Ne Kadar ?

www.onderozsoy.com.tr adresinden satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış olması şartıyla değişim süresi fatura tarihinden itibaren "7 GÜN"dür.


Değişim İşlemide Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?

1- Satın alınmış ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa ayıplı/defolu/yanlış ürünü bizim adresimize gönderirken anlaşmalı olduğumuz kargo firmasını kullanırsanız kargo ücretini biz karşılıyoruz. Farklı bir kargo firması ile gönderim yapmanız durumunda kargo ücretini karşılamamaktayız.

2- Ayıplı/Defolu/Yanlış olmayan ürünlerin  değişim işlemlerinde tarafımıza gönderirken gidiş-dönüş kargo ücretini Gönderici karşılamaktadır. ürün değişim işleminden sonra size gönderilen yeni ürününüzün kargo ücreti tarafınıza yansıtılmaktadır.

3-Değişimine karar verdiğiniz ürününüzü tarafımıza gönderirken kargo ücretleri sizin tarafınızdan karşılanmaktadır.

Yeni ürününüzü size gönderirken Kargo Ücreti Tarafınıza Yansıtılacaktır.


Değiştirdiğim ürün Gönderdiğim Üründen Daha Pahalı

1- Değişim siparişinizdeki ürünlerin toplam tutarı gönderdiğiniz ürünlerin tutarından yüksek ise

kalan tutar KAPIDA ÖDEME veya HAVALE olarak size yansıtılacaktır.

2- KAPIDA ÖDEME HİZMET BEDELİ 6,99₺  TÜRK LİRASIDIR. TUTAR FARKI OLAN TÜM KARGOLARA 6,99₺ LİRA KAPIDA ÖDEME HİZMET BEDELİ YANSITILIR VE

ALICI TARAFINDAN KARŞILANIR.

 ''Not: kargo hizmeti ve kapıda ödeme hizmeti farklı hizmetler olup ayrı ayrı ücretlendirilmektedir ''

 

İPTAL & İADE

 

Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş Ne yapmalıyım?

Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer.

Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;

Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatınız.

Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve

"Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa,

lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin..

Hasar Tespit Tutanağıyla birlikte hasarlı ürünü ÖNDER ÖZSOY adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda DESTEK HATTIMIZDAN bilgi verilir.

 ''Not: kargo hizmeti ve kapıda ödeme hizmeti farklı hizmetler olup ayrı ayrı ücretlendirilmektedir ''


 Not: Abiye, Aksesuar,İndirimli ve Outlet ürünlerin iade/değişim işlemi yapılmamaktadır.


Ürün İadesi yaptığımda ödediğim tutar bana nasıl iade edilecek?

Ürün iadesi yaptığınız zaman ,ürün incelemeden kabul onayı aldıktan sonra, ödeme şeklinize sadık kalınarak

paranız iade yapılmaktadır.

- Ödemenizi kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz ,taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak

7 iş günü içerisinde kartınıza iade edilir.

- Ödemenizi debit kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim olan işleminiz banka hesabınıza

havale /eft yoluyla 7 iş günü içerisinde iade edilir.

- Ödemenizi sanal kart ile gerçekleştirdiyseniz , tek çekim işleminiz kartınıza 7 iş günü içerisinde iade edilir.

- Kapıda ödeme seçeneği ile ödeme yaptıysanız tarafımıza ileteceğiniz iban numarasına 7 iş günü içerisinde iade edilir.

 

IBAN NUMARAMI NASIL ÖĞRENEBİLİRİM ?

IBAN, banka hesabınıza ait olan ve TR ile başlayan 26 haneli numaradır. Bu numarayı hesap cüzdanınızdan, bankanızın ATM’sinden ya da çağrı merkezinden öğrenebilirsiniz.

Ürün İadesi Hesabıma Neden Geçmedi?

Vermiş olduğunuz iban dan kaynaklı bir sorun olabilir.

Detaylı bilgi için   0850 255 17 96 Müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

 

*DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE FATURA İBRAZI ZORUNLUDUR. 

*İPTAL İŞLEMİNDE FATURA KESİM TARİHİNDEN SONRA SÜRE 7 GÜNDÜR

*DEĞİŞİM VE İADE İŞLEMLERİNDE ANLAŞMALI KARGO FİRMAMIZ ARAS KARGO İLE GÖNDERİM YAPMANIZ GEREKMEKTEDİR. DİĞER KARGO FİRMALARI İLE GÖNDERİLEN GÖNDERİLERİN KARGO ÜCRETLERİ FİRMAMIZ TARAFINDAN KARŞILANMAMAKTADIR..

*ABİYE, AKSESUAR ve OUTLET GRUBUNA GİREN ÜRÜNLERDE DEĞİŞİM&İADE BULUNMAMAKTADIR.

 

ÖNDER ÖZSOY’un internet yüzü olan www.onderozsoy.com.tr ' den yapmış olduğunuz siparişlerde yukarıdaki şartlar yerine getirildiği halde değişim ve iade hakkınızı kullanabilirsiniz..